Slappa på balkongen





Haft en avkopplande lördag med balkonghäng!

Filippa skjutsade jag iväg på morgonen till kompisar på ennan ort och A bestämde sig för en golfrunda.
Jag tog en sväng förbi ICA och inhandlande en ny pocket tillsammans med lite kött och annat....
Mamma och pappa har varit borta i några dagar så jag var förbi och vattnade deras blommor. Passade på att sno med mig Allt i Hemmet och där var ett fint reportage från bloggisen Lottas ljuvliga hus. Antar att dom flesta har tittat in hos henne annars gör det HÄR
Har följt hennes blogg i över ett år och den är väldigt inspirerande. Där visar hon upp sitt fina hem, är en mästare på fotografering, bakning och styling;)

Solen har tittat fram mellan molnen från och till men annars var det perfekt läsväder med 25 varma grader på min balkong så jag har verkligen bara myst. Pratade med min bästa Märit som bor i Stockholm och hon höll på att förgås i värmen där inne i stan....
Skönt att bo på landet ibland!

Ha en skön dag/PIllan



Snygging där! Vad du har haft det bra då!



Kram Veronica

Vad härligt med balkonghäng! Nu är det verkligen dags för dig - any day now : )

Lycka Till!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se