Kära Tomten...


...om du läser min blogg så har jag gjort det lite enklare för dig med några bilder på sakerna jag önskar mig;)







Några röda och några vita lattemuggar plus en stor pajform från Green Gate



Kökshandukar och grytlappar från Pappelina



Kanna från Mateus



Överkast från IKEA



Parfym från Clean, Fresh laundry



PS. Du kan stoppa klapparna i den här säcken, den finns på HM:)

/Pillan


Snygga muggar!!! Ska jag oxå sätta på min önskelista!

Clean har ju bara såååå goa luktegott!! Love them!

Hoppas du får allt för du har väl varit en snäll flicka?!?

Kram

Önskar att jag var tomten för då skulle du få alltihopa!



Kram!

Trevligt med önskelistor!!! Har alltid en massa på lager att att önska :) Hoppas allt är bra! Sitter här framför Skavlan och båda mina killar ligger och sover i soffan ;)

Kram Eleonor

Nu kan man äntligen börja önska julklappar.

Härligt! :) Här är det tro det eller ej snö uppe i vår stuga burr Väldigt tidigt i år.

Julen känns närmare än någonsin!



Tack raring för alla dina glad lovord på min blogg.

HAPpy Betyder jättemycket.



Hoppas ni har en underbart skön helg finaste!

Kramar Evelina CL o BL





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se