ROSA månad




Årets rosa band design Liselotte Watkins. Har du inte redan köpt så tycker jag att du ska rusa redan idag!



En del av Nikkis rosa garderob hänger på rad...



...prickigt, randigt & blommigt



Myser i sin rosa teddy-overall som dessutom har en söt liten svans:)



Oktober är ju en rosa månad som stöd för bröstcancerforskningen. Självklart pryder jag mig med årets Rosa Band och tycker absolut att även du gör detsamma. En liten snygging till ett litet pris som dessutom kan hjälpa i kampen mot denna vidriga sjukdom!

På tal om sjukdomar så gick mitt besök på vårdcentralen OK. Hade inga allvarligare baciller men fick givetvis droppar mot ögoninflammationen som nu även satt sig på andra ögat....
Tidigare två nätter när jag har bytt blöjor på Nikki så har jag gjort det med ett öga, men med båda igenklistrade förundras jag över hur en blind mamma klarar detta...? RESPEKT!

Även A har nu drabbats av detta förkylningsvirus men håller modet uppe och hjälper till vid huset idag. Men om jag får gissa så ligger han helt deckad i morgon...!

Tjejerna har däremot hittills (peppar peppar) klarat sig. Filippa hostar lite och Nikki nyser men håller det sig så får man vara nöjd!

Ha nu en fortsatt trevlig lördag/PIllan


Viken underbar teddy! Var har du köpt den?

Hoppas förskylningar och ögön mojs ger med sig snart så ni kan komma ut i det fina vädret!!!

Krya på er!

Skönt att tjejerna har klarat sig och Nikki är ju underbart söt i sin rosa overall!



Kraaam!

Sötnen lilla. Skönt att höra att det inte var någon allvarlig bacill! Hopppas ni alla blir friska snart.



Tack söta! Superspännande med projektet. ;) Önskar även dig en underbar lördag! :) Många kramar till dig / E, CL





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se