Bland halstabletter & honungsvatten



Så här kan man också spendera en söndag....



..jag och Nikki är utslagna på Filippas säng. Självklart vill Sessan va med och leka sjukstuga:)

Igår var det bara att försöka kurera sig så gott det går. Låg mest och vilade, varvade med varma drycker, c-vitaminbrus och värktabletter.
Så typiskt när jag hade kommit igång med träningen förra veckan, usch blä och fy så trist... :(

I morse kom i alla fall Filippa hem som en frisk fläkt!
Hon hade haft det SÅ bra och hade magiska bilder i kameran på snötäckta fjäll i gnistrande solsken. Då längtar till och med jag efter en härlig mars-dag i pisten!
Annars är jag en true summer lover...
Men här utanför är marken vit av frost och termometern visar -1 just nu... så det är bara att ställa in sinne och kropp på detta nu!

//PIllan


Hoppas att ditt kurerande igår gav resultat så att du är pigg & kry idag istället! Vad mysigt med lite kattsällskap i sängen, bara det borde påskynda tillfrisknandet tycker jag ;-)



Kram!!!

Krya på dig nu, du är nog snart på benen igen!



Kraaaam Veronica

Hamnade här inne på din blogg, lämnar ett avtryck efter mig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se