Dagens namnsdagsbarn



Våran lilla Nikki har namnsdag idag. Nej det är inte Nikki (det finns bara i Bolibompakalender) utan Olivia som är hennes andra namn. Det är för övrigt Filippa som bestämt detta namn.

Ho ho idag känner jag att jag lever igen.... Svettigt svettigt på challengen igår. Passet är ett riktigt kondition och styrkepass där vi gör övningar i par. Det "braiga" med det är att man blir otroligt peppad av sin partner och får dessutom hejja på tillbaka. Man tar i som man inte skulle göra annars;)

Nikki tyckte att mamman och pappan skulle kliva upp 04.40 imorse.... Holy macarony! A gick upp en stund med sedan kom dom tillbaka för hon bara satt och gäspade, så vi slumrade fram till 07.00, fredagslyx!

Dagen är ett oskrivet blad så vi får se vad vi hittar på:)

Ha en härlig vårdag//PIllan



GRATTIS på namnsdagen Nikki!!

Kram från Nelly :)

J kan knappt lyfta sina armar idag....hon började känna sin muskler i rumpan nu....å värre lär det väl bli imorron he he he. Have a nice day!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se