Utgånget datum?



Min sängkamrat är en bok av Carin Gerhardsen, Vyssan Lull. Har nått slutet av boken och det är en stundtals riktigt otäck historia som visar sig bottna i händelser som hänt långt bakåt i tiden.



Det bästa med boken är att jag hittade den i matvaruaffären i en korg med varor som snart "gjort sitt". Men den här boken lär nog hålla några år till.... ;)

Jiippi idag ska vi äntligen få en solig dag! Har varit väldigt avis på alla "sörlänningar" som redan haft riktig vårvärme....
Dagens ska självklart tillbringas ute men också ett stopp för fika och lek på stor & liten.
Eftermiddagen får vi dessutom sällskap med oss hem i form av Katarina och söta Ellie:)
Kvällen ska vi mammor nog ägna åt att plåga våra kroppar igen med ett svettigt Challenge-pass!!

//PIllan



Låter som en bra torsdag, är Challenge någon form av stationsträning?



Hoppas att du får sova sött och får en skön fredag, kramar!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se