Välkommen April!




Fredag den 1 april, känn på den bloggis!!

Tyvärr har jag inga skojsiga luringar på lager, utan vill bara som hastigast önska dig en fin fredag! Hörde i alla fall nyss på lokala nyheterna att man uppfunnit typ en brustablett som blev till öl, inte illa;)

Status förkylning är tyvärr värsta dagen hitills:(
Ringde nyss tandläkaren och ställde in Nikkis första besök. Det får bli om en månad istället. Är verkligen helrisig och går på alvedon idag för att orka...
A är typiskt nog nere i Dalarna just nu men han är också helhängig och längtar bara hem.





Bjuder på två härliga bilder från nätet på ett supermysigt amerikanskt hem helt i Pillan-smak.
Där framför brasan hade jag gärna spenderat min dag men en stor kanna te och nån spännande ljudbok som underhållning! In my dreams....

//PIllan



Stackare där! Min sega förkylning har äntligen börjat släppa!



Många krya-på-dig kramar från mig!

å,hoppas du får pigg snart igen, krya på dig !

Så fina bilder! Trist med förkylningen, samma här faktiskt funderar på att ta alvedon då jag har smått ont i huvuet. Hoppas ni kan vara hemma och ta det lugnt och vila. kram från mig

sv: tack så mycket, längtar så efter att hälsa på den lille Vilgot som han fick heta =)



Statusen är samma här, förkyld & pappan är borta hela helgen... suck



Ha en trevlig fredag! =)

Kram Maria





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se