10 smutsiga små...




Hej bloggis

Idag har det varit full rulle för oss. Vi startade upp med fikagäster på förmiddagen, mysigt och gott!
Så snart dom hade lämnat oss kom Katarina med söta Ellie. Vi drog iväg för en lunch tillsammans. Så snart denna var avklarad packade vi ihop väskorna och styrde kosan mot playan (idag igen...)

Väl där var båda små sötisarna så snälla att knoppa in i varsin vagn. Mammorna blev såklart glada att få en stund tillbakalutade i varsin brassestol. På med olja och frääääs..... ;)

En timma höll det... Ja tjejerna var så snälla och sov med himlen! Den drog ihop sig och blev svartare för varje minut, vinden tilltog i styrka och alla på stranden tror jag fick eld i baken! Vi packade såklart också ihop oss och halvsprang hemåt.




Jag och Nikki tog oss lite fika i väntan på ovädret, men det kom aldrig nåt!!? Jätteskumt för det bara mullrade och himlen var mörkare än mörkast...
Pust nu orkade vi inte gå tillbaka till stranden utan det blev några timmar på gräsmattan istället.

Nikki rultade runt med sin vattenkanna och pillade på alla små stenar och jordhögar som kom i hennes väg.



Så hon är allt en riktig "sommarunge" med smutsiga små fötter och händer varje dag vi kommer in;) Men det hör väl till när man ska upptäcka världen!

Nu har jag precis kommit hem från en kvälls-PW i den ljumma augustikvällen och ska nu bara mysa!
Mysa med A som åker på mässa i 1 vecka!! och mysa med Filippa som åker på fotbolsscup i 4 dagar!
Jag och Nikki blir solokvistar från i morgon men vi ska nog reda oss:)

//PIllan


Så söt! Hoppas allt är bra!

Kram E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se