Bara ben



Äntligen fredag!

Solen skiner och det verkar bli ännu en fin sensommardag:)
Har noterat att många börjat ta på sig ponchos, jeans och lite "höstigare" kläder. Men jag tänker allt njuta av bara ben och fötter så länge temperaturen tillåter. Höst- och vinterkläder får man ju använda så länge ändå, var sak har sin tid och än är det bara augusti!



Idag har jag en hel del Must Do:s på min lista, småärenden som ska uträttas och fixas. Men ikväll har vi en härlig trerättersmiddag att se fram emot! Middagsklubben ska träffas igen. Vi är fyra par som träffas fyra gånger per år och bjuder på middag i teman årstider. Ikväll ska vi få avnjuta sommarmiddagen( som iår inföll ovanligt sent...)
Spännande är det i alla fall vad det ska bjudas på. Vi turas om och varvar så man inte får laga samma "årstid" varje gång;)

Ha en härlig fredag bloggis//PIllan


Härligt med sol, här har det regnat precis hela dagen...





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se