Flyttfika!





Ikväll har vi fått hjälp av våra fina vänner att flytta de tunga sakerna. Resten ska vi fixa nu de närmsta dagarna så vi bor fortfarande kvar i lägenheten!
En av våra vänner är krögare så han hade såklart med sig flyttfika i form av världens smarrigaste smörgåstårta!
Så nu har vi invigt matsalen:) Och ni får en liten aning om hur den ser ut....

Tack för all hjälp

//PIllan


My God, vad gott det såg ut! Smörgåstårta är ju smaskens :-)Supersnygga tapeter i bakgrunden!



Kram Nina

Verkar som vi har lika tapeter i köket oxå :) Blir aldrig trött på dom.

Då kan jag tänka mig att det var en flyttfika som heter duga :)



Ser ut som ni har det fiiint, vad underbart att äntligen få komma till huset!



Kramar i massor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se