Strandliv



Matsäcken är viktig en dag på stranden:) Här mackor med tonfiksröra.



Att sitta och leka i sanden är toppen tycker Nikki...



För att inte tala om kompisarna!



Storasyster gillar också att bada med kompisarna:)

Jag säger det igen, vilka underbara sommardagar!

Vi tar bara dagen som den kommer, strosar ner till stranden vid lunchtid och hänger där i några timmar. Nikki brukar ta en liten nap så mamman kan pressa en timma "i lugn och ro".
Kaffedrickning, surr med vänner och en och annan glass slinker ner mellan varven, härligt!

Idag avanserade badkrukan Nikki till att bada hel och hållen av egen fri vilja;)
Verkade tycka att det var riktigt skönt då hon väl började krypa runt och plaska. Annars är äta hennes absoluta favoritsysselsättning, vattenmeloner och jordgubbar är yummie.

//PIllan


Ja, dom här dagarna är underbara!! Mina barn är långt ifrån badkrukor (Charlie skulle man nog kunna kalla galning!) så det är ingen vila ingen ro på stranden :-)



Kram Nina

Håller bara med, strandlivet är toppen!

Och välkommen till iPhonevärlden, jag älskar min!



Kraaaam!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se