Jag Nätshoppar & sänder en önskan...



Day Home, Lexington, Bazaar, Hagedornhage, Humanity & Gant

Halloj bloggissar!

Jag klickar hem julklappar för glatta livet... Vad gjorde man utan nätshopping...?
Ja kanske man hade haft mer pengar kvar på banken...
Ähh whatever;)

Beställer hem leksaker till lilla bus och piiiiiip censur till storasyster;) Hon läser ju här ibland så My lips are se...!

Ja och om du (tomten) vill veta det så har jag varit extremt snäll själv det senaste året och ifall du skulle ramla på nåt här ovan bland bilderna så kan du adressera dom till Pillan;)

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se