FRIDAY



Jag är en buse som hållit mamma o syrran vakna inatt


Gahh huvudvärken moler på i mitt stackars huvud...
Jag bestämde mig för att nu får det vara färdigammat kl 04.00 men det tyckte såklart inte Nikki! Blev en liten kamp kan man säga.
Vet inte hur länge det är så svårt att få tidsuppfattning vid den tiden med en gråtande bebbe... Skulle gissa på ca 40 minuter. Hoppas inte grannarna oxå har huvudvärk bara:(

I dag är det i alla fall bästa dagen och A kommer hem igen! Vi ska ut med Linda och barnen på lite After Work och sedan hem till oss för fika och mer uppvaktning av Fillan.

Helgen går som vanligt i slalomens tecken... Heldagsträning lördag och tävling söndag.

Ha en härlig fredag folks//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se