Here we go again..





Mmmm smakar så gott! Nikki suger på tårna så dom blir skrynkliga;)
Vigheten är inte ärvd av pappa i alla fall...

Japp då är det bara att säga trevlig fredag igen då... Otroligt fort rusar veckorna fram.
Och varför skrev jag om solen igår kan man undra, för när det ljusnade väntade en snöstorm utanför fönstret!
Vi bylsade på oss kläder och tog oss till stor och liten men sen var det bara att kura inomhus resten av dagen.

På kvällen gav jag kroppen en omgång indoor och styrketräning, najs. Känner verkligen motivation att träna nu!
Ska även boka in en helg under maj i Åre på ett trevligt träningsconvent med resten av tjejerna på min anäggning. Härligt att kombinera nytta med nöje!

Idag har vi en mindre rolig upplevelse framför oss... Den där otäcka sprutan ska äntligen tas eftersom sist så var Nikki för snorig så då blev det bara en läkarundersökning.

//PIllan


Så söt!!!! Vi har inte haft några problem med sprutor alls faktiskt, när Viggo får ha sin napp och vi inte är skraja så har han nästan inte sagt ett pip. Jo jag längtar nu tills jag får ha "kroppen för mig själv" mest för det är så obekvämt och gör ont till och från. Mitt tålamod brukar ta slut så här på slutet... men samtidigt vill jag inte att bebisen föds heller för vi vill inte bo på något sjukhus och ha bebis i kuvös. Hoppas ni får en fin fredag, jag känner mig insnöad :) kram

Vilka fina bilder på Nikki! Och nej, hon har verkligen inte fått smidigheten av far sin. :)

Hej och Välkommen in i min smyckesblogg, unika & handgjorda smycken gjorda av mig. Som garanterat ingen annan på stan har!

Stora ringar, örhängen (nu även i äkta silver 925), personliga namnsmycken, Mamma-gravidsmycken, halsband mm. Kika gärna in , hoppas att du hittar något fint eller bara låt dig inspireras! :)



/ Charlotte EnelfindelMar

Tack så mycket :) Hoppas du hittar något kul.

Vad söt liten tjej du har! Jag har också en liten, fast han är 9 månader :) Härligt med små barn.

Det händer så himla mycket hela tiden när de är så små.

/Charlotte

SÖTNOS!! Såg gamla bäbisbilder på Robin idag och då ínser man hur fort tiden går! :)



Ha en superfin helg gumman! Kramis E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se