Yiipee





En helt vanlig onsdag men jag fick en anledning att fira lite idag...

Har nämligen vunnit en tävling hos rara Camilla
Tack så mycket snälla du!

Vinsten är ett presentkort hos webbutiken Hjärtat mitt, titta gärna in så ser ni varför jag är så glad;)

Nu ska jag köra Filippa till skolan, big countdown till skolavsluning där kan jag lova!!

//PIllan


Grattis! Visst är det superkul med överraskningar när man minst anar det?

Ha en fin dag!

Kram H

Stort grattis till vinsten! Såg ut att finnas mycket fint där!



Kram kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se