Jag önskar...



...dig en mysig kväll vad du än hittar på!
Själv ska jag kämpa mig upp ur soffan, masa mig ut i köket och göra några varma mackor:)

Sedan får dom följa med mig tillbaka till soffan och där planerar jag att stanna tills ögonen ger upp....
En ordinary lördagskväll i en småbarnmammas liv!

//Kram PIllan


Vilken fin bild på dig! Här hemma blir det nog lite samma sak men jag går iväg och hämtar lite mat sen sätter jag mig i soffan :) Visst var mössorna fina. Glöm inte tävla i min tävling det räcker med en kommentar för att vinna :) Ha en fin kväll!

Sv: jag älskar oxå mammabloggar:) Det lutar nog mot att jag får måla vitt räcke! Då har jag och göra.. ha ha



Ja, vi är så glada att vi valde att göra en sån stor altan, speciellt nu när man har barn.



Trevlig fortsatt lördagskväll

/Maria





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se