Christmas Cravings



Nu börjar mitt svåra beroende av denna dryck, den smyger sig på så här i mitten av november och brukar inte ge sig förrän i början av januari...



Den andra begär-känslan skapar denna förträffliga lök!! Har ni börjat shoppa någon ännu? Trixet är ju att få dom att blomma precis till jul! Men köper man nån varje vecka så... ;)

På torsdagar har Filippa sovmorgon så vi har tagit det ganska lungt här på morgonkvisten. Sedan ska hon ta bussen vid 08.50 och för tredje gången åker den förbi henne!! Morr...
Nu såg jag att den stannade efter 100 meter men sist den hände fick jag kasta mig i bilen och köra henne. Jag satte (nästan) plattan i mattan för att hinna fatt bussen och läsa lusen av chauffören men missade med sekunder! Tur för denne ...och kanske för mej med;)

Ikväll blir det att jobba lite för min del men A kommer hem från Stockholm så han hämtar Nikki idag ♥

//PIllan



God morgon!



TACK för grattis! :)

Och han i brillorna är ju Hans-Åke Oxelhöjd. (kallades Kråkan i skolan)

Det var hur kul som helst att se så många av dem igen. Och en av dem hade ju jag glömt.. hehe..



Vill oxå ha ett kök/hus som ditt! Jättefint!

Ha en härlig fredag, kramen!

Du kanske skulle druckit lite mera Julmust förra helgen.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se