Amarone kväll



Inte bara vätska passerade våra strupar igår utan lite ost och kex fick också vara med;)



Tjejerna fick ha lite häng runt köksön vid ankomst sippandes på något varmt och riktigt gott som jag ska tipsa om en annan dag!



Det närmsta fatet innehåller två lokalproducerade ostar som faktiskt vunnit flera fina priser i branschen!



Flera Amarone flaskor som skulle luktas och smakas på!


Oj oj oj vilken huvudvärk gårdagskvällen framkallde på mig....
Har bara såsat runt här hemma hela dagen och kastat mej ner i sängen emellanåt för några powernaps!
Men en jättetrevlig vinkväll hade vi såklart med mycket surr och nattsudd.

A och Nikki har kommit hem idag så lilla skruttan har också velat ha uppmärksamhet såklart:) Mycket pussar och kramar.

Men nu ska jag mojsa ner mig i soffan med chips och cola!

//PIllan


Lät som en väldigt trevlig kväll! Det där varma får du gärna tipsa om ;-)



Må gott! Kram!

Gott!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se