Idag är en bra dag



Klockan ringde väldigt tidigt i morse men det gjorde ingenting för jag la mig i bra tid kvällen innan.
Efter ett relativt lugnt arbetspass fick jag sedan sjunka ner i frissa-stolen och bara njuta i två timmar hos min bästa Nettan!
Håret känns extremt fräscht igen med nyklippta toppar och lite färg på det;)

Snart kommer Filippa hem från skolan och då ska vi ladda magarna med pasta. Sedan tar vi en kväll tillsammans i träningslokalen. Ett jättebra tillfälle att umgås och samtidgt förena nytta med nöje!

Ja ni hör ju, mej går det verkligen ingen nöd på....

//PIllan


Vilken skön dag du haft! Och så en bloggvinst på det (såg jag precis), grattis :-)



Ha en härlig fredag, kramar till dig!!!

Härlig dag! så skönt att få håret fixat :) jag ska boka in en tid jag med snart. kram och grattis till vinsten





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se