Munk...? Nej ett frisyrtips!



Har ni sett vilken ful liten sak jag inhandlat på Glitter?! Ser ut lite som en munk....
Finns i denna färg och i svart



Används för att fixa en snygg knut i håret! Bara att göra en hästsvans och sedan trä på "munken". Dra tillbaka håret så det täcker och fixera med hårnålar:)

Torsdag och jag ser fram emot fredag...!

Vädret är grått och trist, humöret är lite grått och trist...:/ Inte så mycket att orda om detta mer än att det är jobbigt ibland med en "tweenie" i huset...

Ähh vad trist att prata tråkigheter bättre att berätta att aerobicsen var jättekul igår och deltagarna blöta av svett, sånt gillar jag.
Sen gillar jag att det är fredag i morgon och då ska vi bjuda mamsen och papsen på middag och öppna en champagne:)
Jag gillar också att det verkar (hitills) gå bra på dagis för lilla bus!



Så mycket bättre att fokusera på positiva saker!

Ha de// PIllan


Varit sugen på att prova en sådan tofs, du blev super fin håret:)



Aha, det är SÅ dom funkar!! Såg sådana på jobbet idag, och fattade inte hur man skulle få till det :-) Snyggt blev det ju!



Kram!

Ja det är som sagt bättre att fokusera på det positiva som att du alltid är lika snygg tillexempel...=)

Cool! Vad fin du blir, jag ska nog med köpa en sån då det blir jobb snart! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se