Gäster på G








Nyss uppackad mat på köksbänken i går hos oss. Färsk mejram, fläskfile´, syltlök, cornichoner mm....

Grytan står redo för en Kreolsk gryta som jag faktiskt gjorde redan under gårdagskvällen, den blir så mycket godare av att "gotta" till sig lite;)

Ja gästerna anländer väl inte riktigt än men framåt kvällningen ramlar dom in!
Mysigt med en liten bjudning så här på lediga helgen.
Kände för att fixa med lite festligheter då jag "missade" släktsammankomsten i påsk (även om jag fick mysa med tjejkompisarna en kväll)

Ska göra efterrätten nu under dagen, duka lite och dammsugning hinner jag nog också med!

Ha en fin afton // PIllan


Hoppas ni hade trevligt ikväll! Såg och lät riktigt gott det där... Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se