Härligt ute







Vi intog lite mellis i eftermiddagssolen när vi kom hem från dagis och jobb idag:)


Ahh vad härligt!
När man börjar jobba tidigt på morgonen och knappt tittat ut genom fönstren och så är klockan slagen, det är dags att gå hem och man möts av ett underbart vårväder!! Underbart :)

Nikki och dagisligan var också ute och myste när jag plockade upp henne och när vi kom hem ville vi inte gå in...
Så det fick bli en minimellis på "sommarstuge-trappan"

Här hemma blev det snabbmat idag... nä nä inga burgare utan blodpudding ;) snabbt, enkelt och Nikki älskar det!

Direkt efter middagen så stack jag och körde spinning och styrketräning, skönt. Nu ska jag plita ner en inköpslista inför helgen, vi ska ha gäster;)

//PIllan


Så söt.:-) Stina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se