Friday it is !

 
God morgon mitt på dagen!
Har precis krupit upp ur bingen efter nattskiftet.... Har sovit lite oroligt och vaknat ett par gånger under förmiddan men jag känner mej rätt så pigg nu!
Sitter här och mumsar i mej gårdagens middag, hemrullade köttbullar med mkt vitlök och en sallad toppad med ett glas c-vitaminbrus. Ja den där envisa förkylningen hänger sig kvar...
 
Hade gärna druckit en sån där superdrink som Fillan sippar på ovan...
De var så himla svalkande och goda! Ni vet när man bara får peka ut vilka frukter/bär man vill ha och så mixar dom ihop med massor med is, mums!
 
Min favorit var med vattenmelon, jordgubbar och apelsin!
 
Här på hemmafronten kan jag berätta att det går riktigt bra för lilla Nikki på hennes nya dagis. Inga protester vid lämning (ännu) utan hon blir jätteglad när hon ska åka dit!
Tycker det märks att hon blivit större och att hon uppskattar att få träffa kompisar leka och pyssla mycket mer nu!
 
Nä nu är det dags att ge sig ut och fånga fredan :)
 
//PIllan
 


Underbara bilder från er resa! behövdes en grå dag som denna :-) Härligt att det går så bra på dagis! Njut av din fredag!! KRAM

Vilken härlig bild på storan,
ser supergott ut och jag skulle behöca lite c-vitamin jag med, har fått en liten förkylning av min kära son. Inget stort för ngn av oss men din förkylning verkar ju hänga i som bara den :(trist!

Gud så härligt att det går bra på nya dagis, var ju såklart jättetufft att det gamla stängde!

Ha en go fredag
Kramisar

Mumsiga bilder :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se