Höstpiff

 
Knack , knack det är fredag igen!
Sista innan jobbet drar igång igen så det gäller att passa på... ;)
 
Har en absolut fulltecknad helg!!
Idag ska jag ta en shoppingtur för att fylla upp Nikkis höstgarderob. Allt är i princip urvuxet, endast sommarkläder som är lagoma. Behövs ju en hel del ombyten när dagis drar igång..
 
Kvällen ska tillbringas med vår middagsklubb. Temat där är dock sommar så det blir spännande att se vad som bjuds!
I morgon förmiddag ska jag åka med Filippa på match och vara "matchvärd", typ ta emot det andra laget och hjälpa till. Dessutom agera nån slags ordningsvakt av publiken...?! Inga fula ord här inte! ;)
 
På kvällen har jag bjudit hem ett gäng med tjejer och vi ska njuta årets surströmming! Yummie!!
 
Upp söndag morgon för utbildning på min träningsanläggning, då är det TRX som gäller. Fulltecknad var ordet!
 
           
 
Är hopplöst less på sommarblommorna så jag piffade med lite mer höstiga blommor vid entrén igår.
Murgröna, spetskål (tror jag...) och krysantemum!
 
Njut av dagen
 
//PIllan
 


Trodde bara att det var jag som älskade surströmming:)

Verkligen fullspäckat! Jätte fina blommor. Skulle också behöva förnya i utekrukorna.

Tack för alla tips! Hade faktiskt en tanke på svart-vitt tema, så det kanske lutar åt det... :)

Ha en fortsatt bra (och fullspäckad)dag! Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se