Keep it simple

 
Bara lite sallad en klick potatissallad och väl kryddad kycklingfilé i bitar blev min enkla men goda middag!
 
 
Var sugen på ett glas vin men kände knappast för att öppna en hel flaska (solokvist som jag är...) men öl är gott och en kall Tuborg fanns det! Gillar faktiskt öl och gärna då på sommaren men eftersom denna sommar knappast varit speciellt törstkrävande så har det inte blivit några av den gyllene varan direkt...!
Men kommande vecka kanske jag tar igen det ;)
 
Jag är absolut superoinspirerad till att laga mat just nu!! Handla, handla , handla och komma på vad middagen ska bestå av..... huuuu
Nä nu när semestern är över så är det jag som beställer Matkassar igen - Pronto!! Så smidigt och bekvämt!!
 
A har ju som sagt varit borta hela den här veckan och Filippa körde vi på fotbollscup i morse så kvar blev mamman och Nikki men vi är van!!
Vädret har faktiskt varit riktigt bra också ( ja i sommaren2012års mått mätt!!) runt 20 grader och växlande. Då vill jag absolut inte stå vid spisen så lite sallad och kyckling blev perfekt! Nikki fick blodpudding som hon för övrigt älskar, mamma glad och liten glad!!
 
Nu fredagsmys i soffan
 
//PIllan


Gott! Här blev det också en kall :-)

KRAM

Ja, jag håller med! Matkassar är grejjen!! Fick vår första Linas nu igen efter sommaren och jag är happy mama, som slipper tänka på detta medmatlagning varannan vecka med sambon. Kul att ändå göra sitt eget varannan vecka, men det är lagom :-)

Hoppas du får en fin helg! Kram!

Vart beställer du matkassar?





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se