Mitt hjärta blöder...

Filippa och Matilda får symbolisera kärleken mellan vänner...
 
Nu bara skriver jag utan att tänka så mycket, det får bara komma....
Fick ett sms från en av mina bästa vänner, hon mådde inte bra, hon ville att jag skulle komma.
Tusen tankar hann passera min hjärna
När jag höll henne i min famn och hon berättade kunde jag inte sluta skaka, hela kroppen värkte, tårarna gick inte att hejda, jag kunde bara hålla om henne och inte släppa!
Det fruktansvärda hon fått gå igenom och tvingas leva med gör mej förkrossad
Livet kan vara så grymt!
 
//P


Blir rörd av att läsa.
Kram till dig

*kramar om*

<3

Ja livet kan verkligen vara hårt och orättvis mot vissa. Hoppas att din vän går mot ljusare tider och att, vad det än är, är något som kommer att bli bättre. Kram

Sänder en himla många kramar.❤





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se