Tidig morgon

 
Krispiga, fräscha och nyttiga små kärnor...
 
 
 
Granatäpplena är helt perfekta just nu och billiga dessutom. Mumsigt på turkiska yougurten tillsammans med nötter och honung!
 
Idag var det uppstigning tidigt för en dags arbete väntar denna lördag.
När jag kom hem från jobbet igår kväll insåg jag att telefonen låg kvar på jobbet.... väckarklocka?!
Som tur är sov min kusin Frida över då hon var på genomresa så jag fick låna hennes mobil!
Trist bara att när hon har vägarna förbi så hann vi bara träffas ett par timmar....
 
Efter jobbet blir det ett pass i gymmet och kanske en prommenad! Igår när det slutat blåsa (för hjälp vad det tog i under förmiddagen) var jag ute på en skön PW, solen strålade och det kändes härligt!
 
Ha det gott //PIllan


Åh så gott!

Vad gott det där såg ut :-) Hoppas att du fick en fin lördag!

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se