Baluns på G





Lätt och smaskigt som vi åt till efterrätt igår.
Smula sönder maränger varva med blandade bär, kokos, lite flytande honung och Turkisk yougurt!

Hjälp jag ska ut på "lokal" ikväll, hur gör man...?!

Det är inte precis varje helg som det händer nu för tiden!
Vi åker med ett till par till fjällen för att slå klackarna i taket på Skalet. V 6 erbjuder nämligen en riktig partyhelg (även för oss lite äldre...) och flera av våra vänner är redan på plats och har värmt upp dansgolven;)

Gah tycker enbart att det känns lite jobbigt att fixa till sig och välja kläder... Annat var det förr, då hade man rutin på detta för då var det oftast både fredag och lördagkvällarna som ägnades åt krogbesök!

Men trevligt ska det i vilket fall som helst bli, det ska jag se till:)

//PIllan


Åååh, det låter ju superkul!!! Ha det så roligt!!



KRAM

Hoppas ni hade skoj igår! Jag börjar vara riktigt sugen på att slå klackarna i taket nu, känns som det var evigheter sedan sist :-) Efterrätten såg riktigt smarrig ut!

Hoppas gårkvällen var mycket lyckad,

trött i dag?! ;)



Kramkram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se