Norrut



Här är den nya hängaren på Nikkis rum som jag skrev om för ett tag sedan som äntligen kommit upp. På lagom höjd så Nikki själv kan ta ned eller hänga upp.



God morgon bloggis

När det här publiceras sitter jag förhoppningsvis redan i bilen på väg mot björkarnas stad, Umeå.
Jag och en kollega ska upp på lite jobb och passar på att ta en hotellövernattning.
Ahh längtar redan till frukosten, kanske det bästa med hotell;)

Mitt måste är äggröran, blir hårt besviken när den är torr och smaklös:( 
Nej alldeles krämig och varm ska den vara! Jag äter min med skivade tomater och keso, Yummie




Hoppas hinna med nån timma på stan i Umeå när jag ändå är där. Det finns otroligt många fina och lite annorluna butiker där!
Antar att det beror på att staden är en riktig student stad med många medvetna studenter?!

Det enda jag gruvar mig för lite är bilresan upp...
Håller tummarna att det inte drar in nåt busväder längst kusten så man blir stående bakom tunga lastbilar som "fastnat" i nån backe.... Fingers crossed!!

Vi ses//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se