Allt som vanligt....



Jul eller inte, stjärnorna består hemma hos Pillan!



Några julgrupper är också kvar, har bara tagit bort det mesta julglittret och sedan tycker jag dom gott kan stanna i dessa vita vintermånader som ligger framför oss...




Japp då var det måndag igen!

Idag har Filippa åkt till skolan på morgonen och A till jobbet så nu är allt som vanligt...

Jag och Nikki har ledigt måndag och tisdag så vi tar det lugnt, skönt sätt att inleda vardagen på;)
Dammsugaren, tvättmaskinen och dsikmaskinen får visa vad dom går för idag. Tycker mej se att det ljusnar lite mer dagtid nu och då ser man ju dammen desto bättre oxå!!

Igår hade vi möte på min träningsanläggning och efter det så körde vi ett rejält HIIT-pass. Det är väldigt basic övningar men ack så jobbigt.
Typ benböj 20 sekunder vila 10 sekunder x 8, sen samma sak med armhävningar, magövningar och lite konditionsövningar, pust!
Men nu ska det tränas i vår! Ska verkligen försöka bli starkare!!  :)

Ikväll serveras det blodpudding här, ja så det är verkligen vanlig vardag igen...

//PIllan


Fint som alltid hos dig!



Eller hur, jättekonstigt med Billys som huvudsponsor... vi pratade också om det här hemma. Passar ju inte riktigt!



Kramar!

Ganska härligt med vardag också tycker jag - och blodpudding är gott :-) Ha en fin kväll!



KRAM

Oj, det låter som ett tufft pass måste jag säga!!! Har du träningsvärk idag :-)



Blodpudding är ju underskattat, perfekt så här i början på året också när det kanske är lite tight med budgeten efter jul- och nyårsfirande!



Hoppas att du får en riktigt mysig tisdag, kramar!!!



PS. Vilka fina julgrupper, klart de skall stå kvar och sprida härlig energi omkring sig ett tag till :-) DS.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se