Oh no...



Dagens drink.....

Vaknade inatt av att A sprang på toaletten med jämna mellanrum, hmmmm!
När jag skulle kliva upp tidigt för att bege mej till jobbet så var det bara att konstatera att stackarn drabbats av magsjuka... :(

Det är verkligen den värsta sjukdomen jag vet (ja förutom livshotande sjukdomar såklart)
Har bunkrat upp med Blåbärssoppa och Coca-cola så vi har hemma! Hoppas hoppas att vi andra slipper..
Fast med mej är det nästan som bara jag hör ordet så vrider det om i magen!

//PIllan


Usch ja. Magsjuka är vidrigt!

Håller tummarna för er, att ni andra klarar er!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se