Stor Tjejen ;)



Idag har vår lilla älskling hunnit bli ett och ett halvt år, tiden går overkligt fort!

Hade ju tänkt att fira Nikki med nåt gott gott på kondis idag men lilla skruttan som fortfarande inte är pigg hann somna innan vi skulle åka.
Så jag och Fillan åkte iväg och tog en fika med Linda och Cornelia istället. Ganska skönt att få sitta en timma i lugn och ro för en gång skull... ;)

Ja annars har det inte hänt mycket här hemma idag, allt går med halvfart!
En hängare har vi satt upp på Nikkis rum som legat i x antal veckor så det var ju skönt.

Till middag har vi smaskat i oss varm smörgåstårta, mumsigt och resten av kvällen tillbringas framför dumburken.

Tror jag känner att jag är värd ett glas vin till ostarna som vi köpt!

Imorgon åker jag och pappa för att hejja på Filippa som ska köra Super- G.
Hon är absolut inte på topp utan förkylningen hänger kvar men hon har trots det beslutat sig för att köra så kom igen Fillan!


//PIllan


Stora tjejen :-)



Njut av vinet, kära du!



KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se