Väntar...




Hej på er

Vi väntar på lite play-date sällskap så här på torsdagen.
Nikkis små söta kompisar Ellie och Alvin kommer över och mammorna får surra lite en stund;)

Har faktiskt lovat att bjuda på lunch så hurry, hurry! Men det blir nåt lättsamt i ugnen tror jag bestämt, hmmm undrar om det passar till småttingarna också....? 
Äh annars får dom potatis och kalvsylta;)

Jag jobbar i eftermiddag så vi ses i morgon igen då.... hoppas jag!

//PIllan


Vad trevligt med ät- och playdate!

Det är bland det bästa jag vet.

Kom du på något smarrigt som passade små och stora magar´?



Kram

Låter trevligt men se till att inte bli stressad, om jag ska relatera till mig själv ;)... laga något enkelt och njut av sällskapet och barnen!!

Kramar E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se