Städ & Bakdag





Tjejerna myser tillsammans i solen ;)
Bilder från igår fredag då vi hade ett fantastiskt väder !!



Filippa har blivit en soldyrkare precis som jag..... fast nuförtiden orkar jag aldrig ligga speciellt länge men det kan hon!!!




Lilla bus som mest vill ha gass gass gass från morgon till kväll...... Ja glass såklart, här lyckas vi lura bort den mot melon istället
 




God morgon

Vet ni jag har ännu inte gluttat bakom gardinen för att kolla vädret ännu.... och det är nästan så att jag vill att det ska var aningen mer moln idag!
Jag måste nämligen städa, röja och baka denna lördag

Imorgon ska ännu en födelsedag läggas i arkivet och det är ju trevligt om det finns något att bjuda på när gästerna knackar på ;)

Har jobbat sista natten för den här gången och bara lyckats sova lite drygt 4 timmar så jag gissar att jag kommer att knoppa in tämligen tidigt denna afton så det är väl bara att sätta fart medans andan ligger på!!


Ha det så bra idag

//PIllan


Så fina dina flickor är :)

Filippa måste uppskatta lillasyster väldigt mycket,

hon kan ju verkligen hjälpa till med lillasyster och njuta av henne på ett annat sätt än om det varit tätt mellan dem.



Altanen ser ut att bli fin :)



Hoppas du får mycket gjort i dag!

KRAAAAM

Vd härligt somrigt det ser ut! Tänk vad vädret välar hela tiden....



Här blir det också en lugn och tidig kväll.



Lycka till på firandet imorgon! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se