DubbelGrattis

Idag är en riktig firardag för oss, min mamma fyller år och min pappa jobbar sin sista dag!!!
Båda mina föräldrar har ju jobbar sedan dom var 16 år så nu är dom väl förtjänt att "gå hem" lite tidigare!

Mamma har önskat sig en "sak" och jag hittade ett perfekt stycke i Leilas General Store;)

//PIllan



Leila har ju så mycket fint där! :-)



Hoppas du har en bra kväll! Kram

Stoooooooooooooooooort grattis till båda dina föräldrar!! Vad härligt det låter att jobba sin sista dag och sedan få vara ledig och göra det man vill!!!!



Önskar dig en fin söndag!



Kraaaaaaaaaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se