Det börjar på S...

 
Måndag morgon och den här veckan har jag S e m e s t e r :)
 
Inte riktigt som på bilden ovan med värme och sol men ändå liksom..... Skönt som tusan med en vecka "bara sådär"
När vi lägger in om vår och höstveckor i semester schemat så gör vi det typ i november året innan. Därför la jag som vanligt vecka 45 som alltid är höstlovsveckan hos oss.... Men så var det tydligen inte nu!? Filippa hade ju ledigt förra veckan!!
 
Ja så var det med den kombinerade höstlov + mammasemester.... :/
 
Men nu får jag vara hemma och laga goda middagar och baka och leka bullmamma då (om) hon kommer hem efter skolan istället!! ;)
 
//PIllan


Passa på att njuta. Baka inför julen, bläddra i tidningar eller annat mysigt.

Gud vad skönt - njuut :-)

Kram N





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se