Home alone

 
 
Ja här sitter jag och pillar på mitt nyfärgade och nyklippta hår! Mjukt och skönt, en härlig känsla ;)
A och Nikki har åkt till fjällstugan och ska vara där över helgen så jag är solokvist helt enkelt (Filippa är "på driv" som vanligt...)
Kvällen ska fortsätta i egoland med träning, mmmm härligt!
 
I morgon efter jobbet har jag tänkt att baka lite matbröd. Är förbaskat less på allt bröd i mataffären just nu... Passar perfekt att göra då man är själv hemma!
Sedan har jag en garderob för våra vinterkläder som verkligen behöver en genomgång så det ska jag också försöka hinna med under helgen. Plus att jag såklart ska sitta ner i soffan med en egen chipspåse som ingen annan ska få stoppa fingrarna i :)
 
//PIllan


Fina du! Den färgen ser riktigt fin ut på dig. Och visst är det den bästa känslan med nyklippt och nyfärgat :-)

KRAM

Så fin i håret du blev, men det var du innan också :-) Ja visst blir man lite trött på allt köpebröd, går liksom inte jämföra med hembakat. Ha en härlig kväll. Kram

Låter som en skön helg! Och du ser jätte fin ut i håret! Kram

Åååååh vad himla fint!! Du är ju snygg som få!!! Jättefin färg!! Låter som en mysig, lugn och avslappnad helg - njuuuuuuuuut!!!

Kraaaaaaaaaaam aka

Fining!
Vad lyxigt med egentid!!
Jag älskar att bara vara själv ibland.
Kram

Vad fräscht det ser ut!

Åhh va fin du är..:))

Låter mysigt med en Helg alldeles för sig själv.
Bara göra de man vill och kika på vad man vill på Tvn..;))

Brickorna har jag köpt hos Hemlängtan..finns länkade hos mig.

Må så gott
Kram på dig

Mysigt!!!!!! Gillar dina tröjor! Ser så tunna o sköna ut!!! Är det något nytt?

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se