Pall i hall

 
 
 
En liten pall har fått ta plats i hallen. Perfekt att sitta på när skorna ska knytas och annars finns även trappan precis bredvid och där sitter Nikki mest efter som hon fortfarande är lite "kort i rocken" för pallen...
 
 
 
Vår hall är inte så stor men denna pall tar heller ingen större plats och dessutom fanns en liten hörna där den funnit sig tillrätta ;)
 
Ja det var faktiskt så att A fick denna när han fyllde år för ett tag sedan.
Det var väl "smart tänkt" av mej... ge gubben det man själv vill ha :) !!
Äh han vill väl såklart också ha fina och praktiska saker hit hem även om det absolut mest är jag som handlar sådant!
 
Hur har ni det, är sambon inredningsintresserad?? 
 
Tänk om man hade en egen liten Ernst liksom som for runt med hammarn i bakfickan och symaskinen under armen och samtidigt bakade ihop nåt läckert.... Ja så har inte jag det iaf men min darling är bra på annat ;)
 
//PIllan


Snyggt! Var kommer pallen i från?

Fint som snus!;)

Sååååååååå himla fint!!! Och så vackert golv!!! Min man är inte särskilt road av inredning, men vill gäna lägga sig i soffval och så, när det kommer till lite större investeringar;)

Jättefina foton!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Perfekt ju, snygg!

Så fint med en sån pall i vår hall finns inte någon bra plats för den men om vi flyttar kanske det kan funka :) kram

Åh, den där pallen är såå snygg! En kompis till mig har en knallgul i hallen :-)

Krya på dig!

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se