Gör precis som mamma

 
 
 
Nikki och kompisen Ellie röjer loss på träningsstället jag jobbar på!
 
Igår hade vi planerat en dejt i lekparken men då regnmolnen hängde tunga så begav vi oss i stället till Moove där jag jobbar.
Fram med alla core-bollar, madrasser, minihantlar och gummiband och sedan var det bara att köra ;)
Mycket populärt!
 
Sedan åt vi lunch ute på "estujang" som tjejerna sa :)
 
Kvällen var vigd åt aerobicsen och det blev ett toppenpass!!
"Lurade" in några nybörjare som skulle gått på styrkepass egentligen och de klarade (trots egen tvivlan) det galant! Det är då man känner sig riktigt nöjd som instruktör!
 
Nu är miniledigheten slut och jag beger mej mot jobbet om några timmar.
 
//PIllan


Det låter som det slutade som en härlig dag....vilka coola tjejer. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se