New In

 
 
Lite nytt till vårgarderoben, inte direkt några uppiggande färger men ändå ......
 
 
 
Tischa från Rut mfl, skärpet vet jag ej märket på, men ni som bor häromkring så finns båda att köpa på Jiges. Jeansen är från HM
 
Hemma från jobb och dagis och faktiskt så lyckas solen pressa sig igenom de tunga regnmolnen för ögonblicket!
Huu vilket ruskväder vi haft, likt oktober nästan.... Var vansinnigt trött i morse då klockan ringde och det var knappt ljust ute då molnen var så mörka :/
 
Jag och Nikki har  i alla fall bakat bröd som just nu gräddas så en härlig doft börjar kännas! Till det blir det godaste och enklaste kräftsoppan!
Riktigt sopp-väder idag så det passar perfekt denna torsdag!!
 
//PIllan


Rut mfl är ett favoritmärke, mycket snyggt till vettiga priser. Jeans o tischa alltid lika snyggt. Kramisar Tina

Snyggt!!:-)

Sitter här och blir suktad av den där nybakat bröddoften du skriver om ;) kanske får ta och rosta en macka i brist på annat. Så fint bälte! Oja jo det går framåt snart är hela huset renoverat allt utom källaren och vi får se hur det blir med det och sen fasaden :)) kan ju vara behövligt med en paus om inte annat så har plånboken satt stopp. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se