En sensommarkväll

 
 
I det mysiga lilla lusthuset samlades middagsklubben i går kväll
 
Eftersom det var en tidig tillställning en vardagskväll så fick även Nikki hänga på. Även om hon ser lite butter ut här så var hennes budskap tydligt - Vilket Partaj!
 
 
Maten, ja maten var fantastisk! Förrätten var en svamppaj med kräftstjärtar, till huvudrätt grillad lax och kyckling med potatis, couscous, sallad, grillade persikor med ädelost mm. Efterrätten var gino på hallon och blåbär med cashewnötter och glass som tillbehör :)
 
Det var en riktigt lyckad torsdagskväll måste jag säga, så skulle alla torsdagar vara :) Nikki och A till och med badade i poolen och det var riktigt varmt därinnne när taket var på! Annars var det lite halvkallt ute och inte alls lika varmt som de senaste dagarna bjudit...
 
Idag är det fredag och jag tycker veckorna går i en rasande fart. Vi har definitivt kommit in i vardagslunken igen (det går snabbt, märker ni också det...) så i eftermiddag gör den här familjen "helg" !
Jag och A ska gå en gemensam golfrunda, wish us luck.... Hoppas vi kan hålla sams i 18 hål! Vi har ju aldrig spelat tillsammans men jag har gått med honom flera gånger innan jag tog grönt kort. Han spelar ju i en helt annat division än mej om man säger så, Hcp typ 4.... och jag har väl hmmm 56, eller vad "går man in på"....?!
 
Happy friday folks
 
//PIllan
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 


Vilken fantastiskt fint lusthus, är det hemma hos er? Och vilken mat så god, grillade persikor med ädelost jisses så mumsigt. Hoppas golfrundan går bra o ni får en mysig fredagskväll. Kramisar Tina

Men vilket sött lusthus! Har alltid önskat mig nåt liknade, kanske i framtiden ;) kram

Vilket fint lusthus och pajen ser gudomlig ut!
Underbart med Rom, älskar den staden, hoppas resan blir underbar.
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se