Lite nytt i sensommarvärmen

Ja det är Nikkis garderob som fått lite påfyllning och nu behövs det en utrensning också för oj vad hon växt i sommar! Tunika, tröja och bruna skor från Lindex och det svarta bootsen fann vi hos Skopunkten.
 
Vilket härligt sensommarväder som råder just nu!
Fantastiskt härligt igår eftermiddags så det blev faktiskt en golfrunda med två vänner :)
Vid de två sista hålen började dimman att rulla in och månen lyste som en stor lampa, mysigt att komma hem och kura med en kopp te då! Jag lyckades iaf knåpa ihop fler poäng än senast, så man kan väl säga att jag utvecklas :) ...
Idag laddar jag såklart för första aerobicsen. Hoppas att alla mina trogna "vapendragare" dyker upp som vanligt. Har en väldigt trogens skara som följt mej i 20 år , kan ni fatta, det är jättehäftigt!
 
Ha det gott //PIllan
 
 


åååh så fiint!

Åh ja visst är vädret underbart. Bara att tacka och ta emot:)
Superfina plagg du köpt, gillar speciellt de bruna!
Kram

Jag tyckte om de första skorna! Fint coh trendigt :)

Ja..och du får köra i 20 år till!
Jättekul pass!! Och svettigt ;)

Så fina skor. Ibland är det nog tur man inte fick en flicka:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se