Total Krasch!!!

 
Snygga krokar från House Doctor som snarast ska få ta plats på väggen inne i min lilla "walkin" Köpta i vina netbutiken Pure Love
 
Hej vänner
Jag är desperat när jag skriver detta ....!
Min dator har bara tvärdött och jag inser att den måste lämnas in för en rejäl ompyssling omgående... Grejjen är att jag har en sprillans acer som jag skriver på just nu (fråga mej inte hur jag lyckades hitta internet på den) Jag fattar inget av detta Windows8... :/
Än mindre med mina importerade bilder som jag precis laddat upp!!!? Vissa bilder visas men vissa blir liksom övertäckta av olika färger som om någon lagt ett papper på bilden så att bara en liten del av fotot visas.... HELP ME, vad gör jag åt detta och varför blir det bara på typ hälften av fotona??
 
//PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se