1 December

Vad har vi här då... ser ut som ett "mästerverk" av en riktig kransexpert... host host hrmmpf...
Nej absolut inte, liten och lite kles på sina ställen men dock Made by me ;)
Mitt pyssel från kvällen hos Annika blev en enkel liten ljuskrans. Insåg snabbt min begränsning i detta med kransbinderi och gjorde det enkelt för mej!
 
Men den fyller sitt lilla syfte med ljusen här på matbordet och blir en julig färgklick i allt det svart/vita!
 
Såklart med stjärnor som dekoration, ja annars hade det inte synts vem som gjort den ;)
 
Hallå hej det är 1 december och 1 advent!
Första ljuset brinner och dagen ska bara ägnas åt ledighet och familj.... Myspys deLuxe
Såklart blir det julskyltning och en träff med Tomten under eftermiddagen, Nikki är verkligen laddad inför mötet ;)
Hoppas bara vi inte blåser bort för det skulle väl bli riktigt stormigt har jag hört...
Får se om Filippa får åka nåt alls idag för där hon befinner sig skulle det storma och snöa som mest i landet! Trist, hoppas de hinner med några åk i alla fall!
 
Önskar er en riktigt härlig och stämningsfull söndag
//PIllan
 
 
 


Vad fint du har fixat! Värsta pyntproffset ;-)

KRAM

Stilrent o enkelt, helt i min stil, gillas. Önskar dig en fortsatt mysig advent. Kramisar Tina

Jätte fin krans =)

Superfint ju!! Hoppas ni fick en fin dag! <3 Och yes, här blåste det en hel del med... blåste nästan bort när jag var ute!! Hoppas ni slapp så mycket av den varan.
KRAM

Jättefin krans tycker jag!!
Hälsningar från bordsgrannen på pysselkvällen :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se