Hej Måndag!

Här har ni en som uppskattar måndagar, big tajm! Nikki frågar ofta både lördag och söndag om det är dags för dagis... Men idag så ;)
 
Jamen så blåste helgen förbi och det är dags att kavla upp ärmarna igen!
Det blev en ganska så snabb visit på Skyltsöndagen för oss för trots att termometern visade plus en grad så var vi totalt stelfrusna efter en timma ....
Huuu isvindarna gjorde att det istället kändes som runt -15 och då går man inte länge utomhus, inte om man är en fryslort som mej i alla fall....
Nikki fick träffa Tomten och det var ju huvudsaken. Han imponerade med att berätta att han visste precis att Nikki bor i ett stort rött hus och att han kommer förbi även på Julafton... ;)
Nikki kontrade då med att hon minsann ska lämna sina nappar till honom då!! I Wish!!!!!
 
Ha en fin måndag //PIllan
 
 


Sötisen:)det kommer säkert att gå bra med napplämningen.kram

Stort tack för den fina kommentaren på min blogg<3
Kram

Så söt!


Jag vet inte om du tycker om julkalendrar med tävlingar? Jag har nämligen en igång just nu där man varje dag vinner smink, kläder och prylar bland annat! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se