Vi bor på landet...

 
 
Lycka är att sitta med sin "kompis" och blicka ut över vattnet...
 
 
...undrar just vad dom fått syn på?! Mycket bus kan dom i alla fall hitta på både tillsammans och var och en för sig!!
 
 
Jamen kolla in denna outfit.... precis så här kan man traska ut på morgonen då man befinner sig på landet :)
Gillar mönstermixen a lot!
 
Ahh vilken härlig start på juli månad och på min barnledighet som också startar idag.
För oss blev det en heldag med vänner på stranden. Fullastade med mat- och fikakorgar, flytmadrasser och solstolar intog vi playan :)
Efter många härliga timmar så blev det ändå vilda protester och tårar då det var dags att åka hemåt för lite middagsmat..... Men nu har hon slocknat i soffan, det lilla badmonstret!
 
Själv ska jag slötitta på Lotta på Liseberg och bläddra några sidor i Golf-lektyren... !
 
Ha det gott //PIllan
 
 
 


Vilka underbara sommarbilder - såå söta!!!

KRAM

vilka härliga foton :)

Söta sommarbilder:) Härligt ni ser ut att ha det!

Fina bilder på lilltösen!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se