En ny vecka i sikte

 
 
 
Måndag morgon och vi mjuksartar....
 
Filippa kom hem från en tävlingshelg med en fin tredje och fjärde placering! I helgen väntar finalen i världscupen och då ska vi självklart vara på plats för att hejja fram Medelpad :)
Idag börjar hon med sovmorgon så jag och Nikki gör likadant!
 
A som varit på killresa i fjällen sedan förra onsdagen var inte välkommen hem igår som planerat.... Detta beror på att typ halva gänget fick magsjuka !! A insjuknade i lördags så han får smyga sig hemåt i eftermiddag först! Usch vad jag hatar magsjuka!!!
 
 
Lilla Nikki med stora kikaren... hon har nu fått en egen i lite mindre size ;) Spännande att kika ner mot fåglarna och ibland någon "bambi" som går förbi
 
Nu ska jag duka fram frukost till tjejerna så de håller energin är på topp. Solen skiner så den här veckan börjar bra, keep up!
 
//PIllan


Magsjuka är inget kul alls.....Hoppas veckan fortsätter lika bra. kram Anette

Men fy för magsjuka :-( Vilken tur att han kunde hålla sig borta lite till.

Kram & gonatt!

vilken sötnos :)
och usch för magsjuka!

Jag hatar också magsjuka!

Ja fy för magsjuka håll karln långt borta;) härliga bilder kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se