Måla, måla...

 
 
Snart är det färdigt och dags att inreda/utreda!! Längtar och speciellt nu när det är så härligt väder ;)
 
Ja efter jobbet blev det målning av altantaket hos oss. Hela innertaket, bjälkar och stolpar måste bli vita. Känner mej ivrig som ett barn på julafton att få börja fixa där ute!
Det är en stor altan och där jag står med kameran är det öppet soldäck med en stor trappa som går runt hela däcket. Taket som är över halva altanen är brutet och det gjorde att det inte försvann det minsta av utsikten eller ljusinsläppet inomhus, toppen!
 
Hoppas att jag under nästa vecka kan leverera färdiga piffade bilder till er!!
 
//PIllan


Blir säkert hur fint som helst :)Ser fram emot de piffade bilderna.
Ha en fin målarkväll.
Kram Pia

Fint
Vilken fart på målaren.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se