Om solen sken...

 
 
Vaknade till smatter mot rutan och bakom gardinen var det bara grått idag.... Trist när jag är ledig och allt :/
Hade det var sol idag så hade jag tänkt plantera lite blommor men det får bli en inomhussyssla som inte är speciellt kul alls.... kylskåpsrensning!
Blä men det måste ju ske med jämna mellanrum så lika bra att passa på idag då inga utomhusplaner finns...
 
 
Vad hittar ni på idag? Skiner solen hos dej...?
 
Jag är ledig även i morgon och då ska jag på en liten sammankomst med mina kollegor, mat, dryck och umgänge. Trevligt att få umgås utanför jobbets väggar :)
 
Nu har A plockat ut allt från kylen så bara att sätta igång!!
 
//PIllan


Kylskåpsrens är ju inte det roligaste man kan göra, men absolut nödvändigt :)Här har det varit soligt ena stunden och regnit andra. Men hoppas på bättre i morgon.
Ha en fin kväll !
Kram Pia

Det är trevligt att träffas privat med de man tillbringar ganska mycket tid med på jobbet tycker jag också och det behövs. Ha en fortsatt bra kväll. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se