Tvära kast & Proteiner

Utanför fönstret i morse, jippi säger till och med jag!
 
Här är det helomvändningar i vädret hela tiden tror jag....
När jag satt framför tv:n igår så blåste det stormvindar och regnade på tvären! I morse klev vi upp och åt frukost och när det började ljusna såg vi att snön fullkomligt vräkte ned?!
 
Men det var faktiskt så mycket bättre än regn och slask och särskilt då det strax är första advent!
På söndag då det är julskyltning vill jag verkligen att det ska vara åtminstone lite vitt på market. Minns ett år då Filippa var liten så var det fortfarande grönt och spöregn... inte OK!
 
En riktigt skummig kaffe och en laxmacka är perfekt efter träningspasset!
 
Nu till proteinet.... det är inte laxmackan som jag syftar på i första hand även om den innehåller massor med protein och andra nyttigheter! Nej nu är det fokus på glaset med kaffe!!
Jag var så skeptisk att testa detta men när jag väl provade så är jag såld :)
Har ni sett vad skummig och fin....
 
Denna proteinuppiggare fixar du så lätt
 
Brygg/koka kaffe
Knäck ett ägg i en bunke och tillsätt 1 tsk kokosfett
I med kaffet (typ drygt en kopp)
Mixa med stavmixer
 
Det är supergott, om du gillar kaffe vill säga och som sagt helt perfekt direkt efter styrkepasset, I Love It!!
 
Ha en strålande dag, i morgon är det fredag ;)
 
//PIllan
 
 


Ägg i kaffet ;)nja måste testa bara för det,men vad snö ni har ,här är det blåsigt bara.kram

Underbar utsikt! Jag vill med ha snö blir så mycket vackrare då, även om jag hellre haft 33 plus som i Florida. Men som du säger det är advent och snart jul då ska det vara snö. Viggo tackar för gratualtionen! På söndag har vi barnkalas, sen så kan vi slappna av och ta tag i julbestyren. kram

Så vackert med snö, här i huvudstaden lyser den fortfarande med sin frånvaro, vi har haft närmare tio grader varmt dom sista dagarna, ingen julstämning alls.
Drinken såg god ut, synd att man inte dricker kaffe ;-)

Önskar dig en fin kväll!

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

What??! Snö? Här är det barmark och en massa plus - tur att man kan bättra på julkänslan med lite glögg ;-)

Tack för tipset om kaffet!

KRAM

Snö, så mysigt. Nästan som min kaffedrink men jag skippar ägget (har omelett vid sidan om) o har i smör o cocosa extra virgin, supergott det med. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se